سلام
سونو انومالیمه خوبه

تصویر
۳ پاسخ

چند هفته آنومالی رفتی ؟ من ۲۱ هفته ام هنوز نرفتم😥

خوبه طول سرویکس هم زده ۳۳

نینیت چی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🎀🖇️ مامان 🩷🎀🖇️ ۶ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری