با کاندوم باردار شدین؟

۷ پاسخ

به نام خدا من خودم بارداری با کاندوم بودم 😂😂😂😂

نه مگراینکه پاره باشه

من اصن ازاینااستفاده نمیکنیم جلوگیریمون طبیعیه هشت ساله دخترمم خودمون خاستیم خداروشکرتاحالاخطانداشتیم

نه احتمالش صفره مگه اینکه پاره بشه

من طبیعی جلوگیری میکنم ۵ سال تا حالا نشده امیرم خودمون اقدام کردیم .کاندوم استفاده نکردیم

نمیشه

ن من بدون کاندوم بعد شیش ماه باردار شدم با کاندوم دیگ فک کنم بعد ۶۰ سالم نمیشدم😂😂

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا ۲ سالگی