سلام
برای عفونت واژن چ شیافی خوبه؟

۳ پاسخ

سلام
مامانا من ترشح زرد و نمیدونم فک کنم سبز دارم
ولی خارش و بو نداره
چیکار کنم؟؟؟
خطرناکه؟؟؟؟

پماد کلیندامایسین

اگه قارچی باشه پماد واژینال کلوتریمازول
شیاف نیستاتین
بایوفم

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۳ ماهگی
مامان امیرحسن🐣 مامان امیرحسن🐣 ۸ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی