خانما عفونت قارچی کردم تو واژن چی خوبه ؟؟

۳ پاسخ

فلوکونازول خیلی عالیه

قرص فکوفنازول

کلوتریمازول

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۳ ماهگی