بارداری اولم دختر : شیرینی جات عاشق لبنیات تهوع استفراغ شدددددید وزنم خیی اومد پایین کم مو بودم خوشکل بودم
الان بارداری دومم جنسیت نمیدونم :
ترشی جات عاشق قرو قورت تهوع استفراغ اصلا نداشتم افزایش وزن پرمو خوشکل شدم 🤭
من بارداری اولم دختر اصلا تهوع نداشتم
آبگوشت دوس نداشتم اصلا وزنم خیلی رفته بود بالا
بارداری دومم پسر باز مثل دخترم بودم
فقط وزنم کم شده بود و سر بارداری زیاد وزن اضاف نکردم بنظرم ربطی نداره به علائما
سر بارداری اولم تهوع و استفرا*غ شدید
عاشق ترشیجات و لواشک و قره قروت و متنفر از شیرینی .پوستم خشک شده بود پوست میداد جوش میزد
خواب زیاد تهوع شدید میل به لبنیات و شوری و تندی درد سینه
بارداری اولم که دختر داشتم شیرینیجات زیاد میخوردم حالت تهوع شدید داشتم خیلی ماست و دوغ و پنیر میخوردم
من برای دخترم بارداری اولم تهوع شدید داشتم برااین بچمم تهوع زیاددارم علاقه ب ترشک انار ترشی دوغ ترش وانتی احتمال دخترداده بهم حالانمیدونم قطعی دختره یانه
من واسه دخترم ترشی و قره قروت و کلا چیزای که بخوری فشارت می افته😂ولی الان سرپسرم همش چیزای شیرین دلم میخواد
علایم شیرینی لبنیات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.