سلام ازچندماهگی بچه رومیزارن روروئک؟

۷ پاسخ

هیچ ماهگی

هفت ماهگی

من نمیزارم دکتر گف نزار روروئک اماهنگی بین مغز و پا نداره و واکر خیلی بهتره

من از ۵گذاشتم

من میذارم فرشارم جم کردم ویییژژ میره اینور ویژژ میره اونور 😁کیف میکنه

من اصن نگرفتم

از 5ماهگی من گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ( اسماء) مامان ( اسماء) ۱۰ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ سالگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۲ ماهگی