خانما من ماکارانی میتونم بخورم تو شیردهی؟!

۱۱ پاسخ

من میخوردم خییلی خوب بود شیرمم زیاد کرد

یکی درمیون خوبی و بدی ماکارونی رو گفتن بالاخره خوبه؟ بده؟

اره اتفاقا شیر رو هم زیاد میکنه

برا پسر من نیوفتاد کلا نفخ اوره خیلی اذیتش کرد بخور اگه دیدی اذیتش نکرد بخور

بخاطر رب داخلش، شیرت روخراب میکنه

نفخ داره افتضاح میشه . شب تا صبح نمیخوابه بچع

نفاخ نیست من خوردم فقط مخلفاتش من نمی‌خوردم شیرم هم زیاد میکرد

نه نفخ داره عزیزم

سنگینه بچه دلش درد میاد

نوچ باد داره نفاخه

اره چرا نتونی اتفاقا شیرت هم زیاد میش

سوال های مرتبط

مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۴ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد