خانم های که رفتن سنو وزن چقدر بود هزینه اش

۹ پاسخ

۴۵۰

من درمانگاه رفتم شد ۵۶۵تومان البته سونو وزن وچسبندگی بود

منم پیش دکتر خودم رفتم ۴۰۰ شد سونو ویزیت هم که حدود سیصد

دادم‌من ۸۰۰

من رفتم پیش دکتر طارمی تو امامت با بیمه تامین اجتماعی شد ۴۰۰ دو هفته پیش

۵۵۰ تومن

۴۰۰ بود

من ۱۲۰۰رفتم

من سه بعدی رفتم ۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی