۷ پاسخ

اره استین بلند میکنم تنش

اره میزارمش داخل کیسه خواب

اره سرهمی میپوسه

آره بابا یه هفته میشه از زیر رکابی هم میپوشونم واقعا سردشده و دختر من زیر پتو نمیمونه

نه شیراز هنوز گرمه کولر میزنیم هنوز

طرف ما رسما زمستونه کلا استین بلند باید تن کنیم

آره ی آستین بلند نخی

سوال های مرتبط

مامان سلین و تودلی مامان سلین و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان عسلچه🩷تودلیم💙 مامان عسلچه🩷تودلیم💙 هفته یازدهم بارداری