آی وی افی ها ازاین آمپول قبل تخمک کشی زدین یا بعدش ؟؟
درد داره این آمپول ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

هیچ کدوم از امپولها درد نداره اصلا نگران نباشید الکی استرس بلاگرهایی که ای وی‌اف رو فاجعه کردن رو نخوردید

از ته دل دعا میکنم کسایی که منتظر هستند حتما دامنشون سبز بشه مخصوصا کسانی که تو این راهن فقط توکل کنید به خدا که معجزشو خیلی زود میبینید

من روزی۴تا میزدم درد نداره

آره این درد داره به بازو میزنن

من نزدم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری