خانم ها آی وی افی انتقال جنین درد داره؟

۲ پاسخ

اصلا وابدأدردی نداره عزیزم

نه بابا درد نداره فقط بعدش بخاطر اینکه زیاد اب خوردی تحمل نداریرمیخوای بری سرویس که نمیذارن نیم ساعت تا یکساعت باید دراز بخوابی

سوال های مرتبط