۳ پاسخ

یهو ۶۰ میل نکنید ۱۵تا ۱۵تا اضاف کنید که رفلاکس نگیره

۴۰ روزگی ۶۰ تاش کن
الان خیلی زوده
شاید فکر کنی گرسنشه و سیر نمیشه ولی بچه فقط دلش میخواد بمکه حتی وقتی سیره
زیاد که بخوره درچه اسفنکتر معده اش که ضعیفه ،گشاد میشه و رفلاکس تا چندین ماه خودت و بچه رو اذیت میکنه
۱۵ تا ۱۵ تا زیاد کن
زود به زود بده ولی ۳۰‌تا بیشتر نده

هردقت حس،کردی ۳۰ میل سیرش نمیکنه وهنوزم گریه میکنه

سوال های مرتبط