کسی تو بارداری زگیل گرفته حس میکنم زگیل دارم

۳ پاسخ

من ب تازگی گرفتم 🥲

اگر مثل جوشه حتما برو دکتر شاید تبخال باشه ، دارو بهت میده و رفع میشه ولی سرخود بهشون دست نزن چون تبخال ممکنه برای جنین باشه
انشالله که چیزی نیست ولی حتما دکتر برو

چرا حس میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ممد کوچولو مامان ممد کوچولو ۲ ماهگی
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سیزدهم بارداری
مامان arn مامان arn روزهای ابتدایی تولد