۱۰روز تاخیر سدرد شدید و لرز شدید بدن
چرا پریود نمیشم
بی بی چک منفی

۴ پاسخ

منم علائم تو داشتم دقیقا لرز کل وجودم میگرفت وتاخیر اون ماه تو تخمدان چپم کیست داشتم و خیلی بد بود وترکید دو شب بیمارستان بودم
حتماااا تا تخمدانت بزرگتر نشده برو دکتر امپول بده پریود بشی خیلی درد بدیه
چون ازمایشت منفیه نذار مثل من بشی خدایی نکرده حتما پیگیر باش که زودتر باز بشی وکیست دفع کنی

برو ازمایش بده

بعضی بدن ها دیر معلوم میشه من از اون ادمام که روز ۱۳ تاخیر تازه بی بی م هاله میندازه

آزمایش بده منفی بود برو دکتر زنان

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری