بنظر منم ندین چون مواد افزودنی داره اصلا برا بچه خوب نیست
تن ماهی جیوه داره ندی خیلی بهتره
نه نده چون نگهدارنده میزنن به علاوه تن ماهی یه سمی داره که کلا خطره
مواد نگهدارنده زیاد داره
بهتره ندی
خواستی بدی ۲۰ دقیقه کامل بذار بجوشه حتما
نهههه
بنظرم اصلا نده ....ماهی باز خوبه
من ندادم تا حالا اگه میدی حواست باشه ماهی حساسیت زا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.