سلام خانما میتونم تن ماهی برا بچه بدم

۷ پاسخ

بنظر منم ندین چون مواد افزودنی داره اصلا برا بچه خوب نیست

تن ماهی جیوه داره ندی خیلی بهتره

نه نده چون نگهدارنده میزنن به علاوه تن ماهی یه سمی داره که کلا خطره

مواد نگهدارنده زیاد داره
بهتره ندی
خواستی بدی ۲۰ دقیقه کامل بذار بجوشه حتما

نهههه

بنظرم اصلا نده ....ماهی باز خوبه

من ندادم تا حالا اگه میدی حواست باشه ماهی حساسیت زا

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان رَستا جون 🥰 مامان رَستا جون 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۳ ماهگی
مامان آلما🍋 مامان آلما🍋 ۱۱ ماهگی