خانما ترشح از واژن نوزاد طبیعیه؟

۲۱ پاسخ

اره طبیعیه

طبیعیه
چون دختر منم داشت
دکتر بردم دیروز گفت طبیعیه
هورمونهای مادر از بدنش خارج میشه

اره طبیعیه برای محافظت از رحمشونه

بله طبیعیه

آره عزیزم

بله طبیعی

سلام اره

اره.

اره دختر منم اولا داشت دکتر بردم گف طبیعیه

ببببلللله

اره عزیزم طبیعیه دختر منم داشت

وای خدارو شکر الان میخواستم این سوالو بپرسم چقدر ترسیدم وقتی ترشحو دیدم😭

منم مثل شما میترسیدم خواهرم دوتا دختر پشت هم داره کوچیک دیگه اون یهم میگ طبیعی دخترا ت شح دارن اروم میشم

طبیعیه
دختر منم ترشح داشت همراه ترشح هم یه کوچولو خون دیدم
ترسیدم بردمش دکتر گفت طبیعیه هیچ مشکلی نیست مگر اینکه خون زیاد از حد باشه

بله.

اره عزیزم طبیعیه

دخترم۔۲ماھشہ امروز دیدم ترشح سفید دارہ کہ ابکی وشلہ دقیقا مث ترشح خانوما میترسم عفونت باشہ

اره روزای اول دختر منم داشت

بله🙂

وااای واقعا مگه میشه
جالب بود 🫣🫠

ترشح از واژن نوزاد ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی