کیا بندر عباس سزارین کردن خوب بوده

۲ پاسخ

من میناب انجام دادم اورژانسی بود بخیه پرس عالی بود دکترم هم سحر فریدونی بود

بیمارستان ام لیلا بخیه پرسی بودم

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری