مامانا دوفامد باعث عقب افتادن پریود میشه؟

۱۳ پاسخ

تاپیک قدیمی اومده بالا

دوفامد برا تنظیم پریوده کلا بخوری بعدقط کنی بین ۱تا۱۰روز پری میشی

دو فامد تایم داره

منم خوردم فعلا دوروز مونده ب موعودم پریود نشدم هنوز
۶ روز از قطع قرص میگذره

وقتی قطع کنی پریود میشی دکتر بمن گفت از ۱۱ سیکل تا۲۵ سیکل شبی دوتا بخور

۵ روز بعدقطعش معمولا پریود میشی اگه باردار نباشی

نه عزیزم اگه پریود نشدی یعنی بارداری البته تا ده روز زمان میبره
من که میخورم زودی پریود میشم

ن عزیزم باعث تنظیمش میشه

اره باید حداقل ۵ روز بخوری بعد قط کنی پریود میشی

خیر عزیزم

بله من شنیدم تا وقتی مصرف میکنی پریود نمیشی ولی از روزی که مصرفت رو قطع کنی سه تا ده روز بعد میشی. خودم هم این ماه دکتر برام نوشته یه شب بعد آمپول آزادسازی خوردم تا الان. امروز موعدمه نشدم. باید سه روز دیگه تست بی بی چک بزنم. شنیدم اکه باردار شی باید ادامه بدی تا چند هفتگی اگه هم باردار نباشی باید قطع کنی که پریود شی. البته باید بری دکتر.
شما برا چی میخوری؟

من باهاش پریودم مرتب شد خیلی خوبه

نه زودترم تازه پریود میشی

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل 


💋👶🏻 مامان قندعسل 💋👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری