۱۰ پاسخ

خوشبحالتون
ما هنوز زیر کولریم هوامونم داااغ

نه بابا

منم سردمه میپوشم

شب ها آره خیلی سرده

وای ما که بخاری گزاشتم خیلی سرده

من میخام بخاری بزارم🤣🤣🤣خیلی سرمایی ام

اره اینجام هوا خیلی سرد شده مخصوصا شبا 🤦🏻‍♀️

ماکه همچنان کلر روشن میکنیم ظهر ها ولی شبا سرده روشن نمی‌کنیم

ماهنو کولرمیزنیمم

بیرون نه ولی داخل خونه سرد شده گرم میپوشم خونمون خنکه

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ام بارداری