از صبی کمردرد دارم خفیف از چی چ کنم

۳ پاسخ

من کمرم نیست دقیقا قوس باسن به سمت پایین
که همه میگن لگن
تخقیق هم کردم میگن ناحیه کمربند لگن از این هفته ها دردش شروع میشه
چون شکم سنگین میشه
فشار همه رو کمر وعضله کمر

خوابیدی خشک شده روغن زیتون بزن ماساژ بده یکم دیگه خودش خوب میشه

استراحت کن‌کمرتم‌با یه چادر ببند

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان آریا و دیارا مامان آریا و دیارا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی