خانوما پدی لاکت چن ساعتی باید بدم برای اسهال

۱ پاسخ

خانوما من بچم ۴ماه هم شیر خوردم‌میخوره هم‌شیر خشکی ولی الان ۳شی فقط شبا ک میخاد بخابه یکمش بالا میاره بعد میخابه علتش چیه

سوال های مرتبط

مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی