دوستان وزن نینیم خوبه؟؟؟
۳۰‌هفته و ۴روزم..

تصویر
۷ پاسخ

سلام موقع تولد چقد شد بچتون وزنش؟

اره برا من ۱۵۲۰

دیگه هفته ت باید فقط پروتئین مثل کباب و مغزیجات بخوری ...میوه هم در کنارش خوبه .آبگوشت و حلیم و عدسی هم حسابی وزن میده

خوبه عزیزم اما مصرف پروتیین و کلسیم و پتاسیم رو ببر بالا یک روز درمیون حتماااا دوتا تخم مرغ آبپز بخور . نی نی وزن نرمال و خوبی بگیره

اره ماشاالله

نرمال میری جلو اگه می خوای وزن خوب بگیره ، موز کنه ماکارونی نون زیاد بخور

اره خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙دوتا گل پسر💙 مامان 💙دوتا گل پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری