بچه ها سرما خوردم چ قرصی بخورم!!!!!؟؟؟؟

۳ پاسخ

ن شربت مخصوص بلرداری وشیردهی سرماخوردگیه بخرعسل داده..
عکس زنبورعسل هم داره روش فوراخوب میشی

استامینوفن ساده میتونی بخوری گلم

دم کرده آویشن و ابلیمو با عسل بخور
سوپ شیر گرم
بنظرم چون بچه شیر میدی قرص نخور گلم به بچه اسیب نرسه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری