خانوماییکه وام فرزند گرفتین فرزند اول چنده؟

۱۰ پاسخ

برا ما هنوز تو صف هست

برای وام فرزند فقط ملی وملت و صادرات در آخر تجارت بقیه بانک‌ها بالای ۵ ماه طول می‌کشه بدن

من نگرفتم ولی تلویزیون فک کنم 44 تومن اعلام کرد

۴۴تومن ثبت نام کردم ولی تو صفیم هزار و چند نفر هست🥴

44 تومن

۴۴ تومن

ماهی چنده 44 تومن

ثبت نام کردم ولی هنوز اسم چیزی نیومده برامون

44 تومن

نگرفتم ولی ۴۵فک کنمص

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی