بتا ۲۰۰خوبه چن هفتس

۵ پاسخ

ربطی ب هفته نداره

چند روز تاخیر داری

از من با ده روز تاخیری بتام ۲۲۰ شد دکترم گفت پایینه بعد از یه هفته دوباره ازمایش بتا بده

اره عزیزم مبارک باشه ، هفته رو از پریودی حساب کن

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری
فرح فرح قصد بارداری
مامان فارس مامان فارس هفته هشتم بارداری
نیلییی نیلییی قصد بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری