خانما پدی لاکت برای اسهال خوبه؟

۳ پاسخ

تروخدا همون روز اول که اینجوری شد ببر دگتر من نبردم ‌دی لاکت و اینا دادن بعد سه روز بردم گفتن کلا آب بچه رفته الان چهار روز بستریه

بله ولی من چقد دادم هم دخترم اسهال داشت

بله

سوال های مرتبط

مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۷ ماهگی