۹ پاسخ

فرتیل اره دارم میخورم

ابرا جون مال شوهرت رو چقدر گرفتی

اوابوست برا زنا عالیه

من فرتیل سی ام خوردم خیلی خوب بود

من و همسرم خوردیم نشد
ایشالله شما نتیجه بگیری

فرتیل سی ام تعریفشو شنیدم

خودم ۶۰ تا فرتیل سی ام مصرف کردم باردار نشدم
شوهرمم ۷ ماه موتیلیتی بوست و اسپریژن مصرف کرد اصلا خوب که نشد هیچ بدتر شد باهاش

برا شوهرم ارع

برا آقایونه شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
خدایا به امید تو🩵💛 خدایا به امید تو🩵💛 قصد بارداری