۱ پاسخ

اگه روزی که میگن بری برا تخمک کشی ...نرفته باشی یه مقدار اذیت میشی ..ولی تخمک هات آزاد میشن..بعد بستگی داره که رابطه داشته باشی و اینکه اسپرم همسرتون خوب باشه که بتونی باردار بشی

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری