به وقت بستن ساک ماهد

تصویر
۱۱ پاسخ

پوشک سایز ۱ به درد بچه خورد

زود نیست واسه بستن ساک بچه؟

ساک چ خوشکله

کمردرد مثل درد پریودی گرفتم خفیفه زیر دلمم خفیف درد داره
طبیعیه؟

مبارکه سلامتی

عزیزم این کرم که برداشتی برای بدو تولد خوب نیست فداتشم چون کورتون داره کرم سوختگی فیروز هم بگیری اوکیه

هنو که زوده😅

شیشه شیر و پستانک نیاز نیست عزیزم خودت هم شیر نداشته باشی با سرنگ بهش شیر میدن

عزیزم بسلامتی و دل خوش😍

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

بسلامتی عزیزم
چه اسم زیبایی 😍

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان ❤️یاسین و آیسان❤️ مامان ❤️یاسین و آیسان❤️ ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد