کسی بیمارستان میلاد طبیعی زایمان کرده؟

۳ پاسخ

به احتمال زیاد ان شاءالله ۳ ماه دیگه ام واسه زایمان برم اونجا

من دو سال پیش اونجا طبیعی زایمان کردم راضی بودم

میلاد تهران من دوبار طبیعی زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد