۴ پاسخ

آخی زخم داشتی🫠🥲مگه تاحالا معاینه نشده بودی؟

بله منم زخم دهانه رحم داشتم باعث بستن لوله های رحمم شد

نه من یه زخم کوچیک داشتم ولی الان باردارم دارو مصرف کردم همون پماد واژینال

نمیدونم منم دهانه رحمم زخمه

سوال های مرتبط

🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان 🩷 لنا خانوم🩷 مامان 🩷 لنا خانوم🩷 هفته سی‌ام بارداری