سلام کسی هست تو شیردهی بوتاکس زده باشه؟

۲ پاسخ

۶ ماه اول نمیشه

۶ماع اول نباید زد بعدش اشکال ندار

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی