سلام کسی توهفته من واکسن انفولانزازده؟

۴ پاسخ

میگن بهترین وقت هفته ۱۲ هست

سلام نه لازمه که بزنیم؟

شما داروخونه ای سراغ دارین که داشته باشه؟

منم احتمالا امروز میزنم یعنی از یکی دو هفته پیش میخواستم بزنم هنوز گیر نیاوردم اگه امروز تونستم پیدا کنم میزنم

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد