۹ پاسخ

منم هنوز این آزمایشو ندادم
آخرای مهر باید برم

من چن روز پیش دادم

ن تا ۲۸ هفته فرصت داری

من چقد خوشم میاد ازاین ازمایش

ن الان خوبه

دکتر مگه ننوشته
۲۸ هفته میدن معمولا

نه عزیزم

نه فردا برو

نه اشکالی نداره.

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد