سلام دهان بچم یه بویی میده بنظرتون از چیه

۵ پاسخ

دندوناش مشکلی نداره؟

جدیدا سرما تخورده

از رفلاکسه
دختر من اینجوری بود
بردم دکتر
یکش اینک رفلاکس داره
یکی اینک میکروب معده گرفته بوده

نمیدونم از چیه

موقع از خاب پا میشه ک همیشه بو میده ولی الان بیدار دهنش بو میده

سوال های مرتبط

مامان رادین جون مامان رادین جون ۳ سالگی