سلام لباس سایز چند میگیرین برا بچه هاتون نزدیک سه ماه؟؟؟؟

۵ پاسخ

من همیشه یک سایز بزرگتر میگیرم الان بچم سایز یک میپوشه ولی من سایز دو می گیرم براش هم پوشیدنش راحت تره هم بیشتر میتونم از لباس استفاده کنم

مونده وزن و قده بچه گلم

بستگی به جسه بچه داره مال من۲اندازشه ولی من ۳میگیرم که بزرگتر باشه سریع کوچیک نشه

من سایز ۳تنش میکنم

برای من همون 1

سوال های مرتبط

مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۳ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 ۵ ماهگی
مامان حسنا و حلما مامان حسنا و حلما ۲ ماهگی