سلام تو سوپ بچه هاتون بروکلی هم میکنین؟

۳ پاسخ

بله خیلیم خوب میشه

اره خيلي خوشمزه ميشه

من یکم میزنم خوشمزه می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی