۸ پاسخ

من دو روز تاخیرم همینجوری موندم چکار کنم دلشو ندارم بی بی بزارم و منفی باشه خیلی دل درد پریودی ام دارم منتظرم فقط نمیخام مثل ماه قبل دلمو خوش کنم و بخوره تو ذوقم پریود بشم چاره چیه؟

بنظر من این برنامه خیلی ب آدم استرس می‌ده و اینک بدن با بدن خیلی فرق میکنه هر کی ی حالتی داره هرکی ی جوره سیستمش همه مث هم نیستن

عزیزم من گذاشتم منفی بود و بعد ۴روز تاخیر پریود شدم

من دیروز مثل تو بودم یه هفته تاخیر و بلاتکلیف و میترسیدم بی بی چک بزنم ولی امروز فهمیدم باردارم

من دوروز تاخیرم ولی بیبی نزدم

منم سه روز تاخير دارم ولي بي بي ام منفي بوده

چرا میترسی
یا مثبت میشه یا منفی دیگه، منفی بشه نگران نباش برای ماه دیگه خودتو قشنگ تقویت کن این ترس نداره که

تو شانس خودتو امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم🥜😍 مامان مغزبادوم🥜😍 هفته یازدهم بارداری