تخم مرغ تو شیردهی خوب نی ؟

۳ پاسخ

والا منکه زیاد میخورم
نفخ و رفلاکس چه بخوری ونخوری بچه داره نمیشه که چیزی نخوری همه چیزا نفخ داره

من هرروز دارم میخورم😐

من ک‌میخوردم‌میگن سفیدش نفخ داره ولی من‌خوردم‌

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی