کسی از سیسمونی آقا بزرگ خرید کرده ؟ راضی بودین ؟

۶ پاسخ

من شنیدم برای لباس خوب نیس برای اسباب بازی اینا خوبه

من خرید کردم. راضی بودم. البته خیلی برام مهم نبود اورجینال باشن. اگه برات مهمه برو عبدل آباد

منم سواله برام خیلی تعریف شنیدم

من اره اسباب بازی خریدم خوب بود

من نه اسمشم نشنیده بودم

من که خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان سِوگی مامان سِوگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کسرا و کارن مامان کسرا و کارن هفته بیست‌ویکم بارداری