من چرا شکم ندارم کیها شکم ندارن😐

۱۰ پاسخ

منم اصلا ندارم انگار هشت ماهم نیست ولی اینجوری خوبه که

من از قبل بارداری نداشتم الانم هنوز همونجوره تخت تخته نگرانم🙁

منم همینجوری بودم طبیعیه

منم‌ زیاد ندارم پهلو دارم

ب جاش من کلی شکم دارم😂😂😂

بضیا شکم ندارن طبیعی، وزن بچه چطوره؟

من ندارم😑

منننننن😂🖐

طبیعی من ۳۴ شکمم بزرگ شد

عکس میدی؟ من دارم ولی خیلی بزرگ نیس و کلا وزن جنین به شکم ربط نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان امیرحسین🧿 مامان امیرحسین🧿 روزهای ابتدایی تولد