سلام من الان ۲۸ هفتم اصلا شکم ندارم چرا

۱۱ پاسخ

منم ندارم 🙁🙁

عکس بده ببینیم چقدره

عکسشو بفرس

شکم و پهلوهات جا زیاد داره ،بچه رشدشو داره نگران نباش

تو ۲۸هفته چقد باشه خوبه

بیشتر تو پهلوته با کمرت

بعضیا ک استخون بندی پهن دارن یا باستن بزرگ نی نی جا زیاد داره برای همین شکم در نمیارن اما در کل هم وزنگیری بچه تازه شروع شده برای شما

اگه بارداری اولته خیلی طبیعیه

دیگه کم کم باید داشته باشی

بزرگ میشه
۳۰ هفته به بعد
چون نینی تا قبل ۲۸ هفته از لحاظ وزنی رشدی نداره

منم شکم ندارم سونو هم رفتم وزنش کم بود

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین🧿 مامان امیرحسین🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان سیندرلا کوچولو🩵 مامان سیندرلا کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری