چرا هفته ۲۸ تموم نمیشه چرا چاق نمیشم شکم ندارم😭

۸ پاسخ

منم هنوز ۲۶ هفته هستم 🙃

والا این انتظار شکم دراوردن منو گشت ۳۰ هفتم شکمم یذرس هنوز😑

وای خوشبحالت چاقی چیه من ۱۵کیلو اضافه کردم نفسم بالا نمیاد گرد شدم قشنگ میتونن قل بخورم

از ۳۰ هفته ب بعد دیگ مگ میگذرهههههه😬😬😬هوووووف

من ماه پنج گیرکردم فعلا🥴

منم ندارم

واسه چیته چاق شی آخه😕

وای آره ۲۸ داره خیلی دیر میگذره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد