۶ پاسخ

من امروز رفتم 26

نگو خواهر که من داغون ترینم از این تموم نشدن،به نظرم ماه ۸ سخت ترین ماه بارداریه
البته ماه ۹ هنوز تجربه نکردم 😄😁خدا بخیر کنه

بارداری اصلا تموم نمیشه برا من ک هیچ نمیگذره

ویی خداکمکم کنه من تازه واردم☹️🤣🤣🤣

اصن عجببه شیش ماه مگه تموم میشه

تازه آخراشه تمومی نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان امیرحسین🧿 مامان امیرحسین🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ونهم بارداری