۷ پاسخ

من امروز دادم راحت شدم برا بارداری اولم محلولش حال به هم زن بووووود

سلام منم یه مرحلشو الان دادم

پس دکترت راه ساده ترو انتخاب کرده که اذییت نشی .چون برا من میگفت اول برو محلول بخور اگه یه بار حالت بد شد بالا آوردی بعد بیا این آزمایشی که الان به تو نوشته بنویسه .پس برو با خیال راحت صبحونه بخور بعد برو .انشالله همه چیت اوکی باشه

واقعا؟پس خون گرفت بهت گفت حتما دوساعت دیگه صبحونه بخور بیا؟

اره خودشه

منم امروز نوبت دارم میخوام برم هم مراقبت هم برام ازمایش بنویسه

اره فک کنم همون باشه

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا💙🥹 مامان آرتا💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری