اینو برام نوشتن شنبه میخوام برم
کشت ادرار،کمخونی،قند
وسطی مال قنده که برا تو ننوشته
این آزمایش قند نیس اگه آزمایش قند ندادی نرو اینو بده دکترای بیشعور فقط میخوان مارو اذیت کنن دوسه بار کاری کنن
من رفتم برام مثلا آزمایش قند نوشت حالا هر جا میبرم میگن اشتباهه دوباره باید آزمایش بدی😐
نه cbc
یعنی شمارش گلبولهای قرمز وسفید وکم خونی و...
کشت ادرار
نه کد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.