خانوما یکم اینو ببینید آزمایش گلوکزه هنوز دکتر ندیده

تصویر
۲ پاسخ

اره کم خونی داری یکم قندت نرماله ولی کم خونی داری مشکل نیس قرص میده بهت

قندت خوبه، هیچکدوم از محدوده نرمال بالاتر نیست

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا💙🥹 مامان آرتا💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری