شیر برنج چجوری بپزم به دخترم ۷ماهشه

۲ پاسخ

شیر پاستوریزه تو فرنی و شیربرنج مشکل نداره
چون میجوشه خوب
بذار با برنج خوب خوب بپزه براش توش پودر بادومم بریز
بعد شیر اضافه کن

برنج و با آب بزار بپزه وقتی خوب له شد دیدی آبش کمه شیرو بهش اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی