تورو خدا تایپیک قبلی جواب بدبد

۲ پاسخ

اگه بالای ۳۸ هست بزار شیاف، میخوای تبش کنترل بشه هم استامینوفن بده هم بروفن به فاصله ۴ ساعت از هم. یک درمیان‌میدی. یعنی استا میدی ۴ ساعت بعد بروفن دوباره ۴ ساعت بعد استاو….

تبش چنده الان؟

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍩 مامان شکلات🍩 ۳ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۳ سالگی
مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی