حالت تهوع دارم دخترا امروز موعدمه

۴ پاسخ

منکه تهوع دوسه روزه شروع شده سرگیجه امونمو بریده

خوب دیگه منم ماه اول نداشتم العان هر چی میگذره بیشتر میشه شایدم بارداری

اگر اقدام به بارداری کردی از این به بعد داری

منم از وقتی تو اقدامم پریود میشم با حالت تهوع بد همش روبه رو میشم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری